Sunday, December 05, 2010

Idioot Springt van Gebouw af en Loopt Weg



I am looking for translators to translate this post into Norwegian, German, Bulgarian and Korean. Email me if you are interested.

Spanish translation (en Español). Portuguese translation (em Português). French translation (en Français). Tagalog translation (isinalin sa Tagalog).

This is the Dutch translation of the
Idiot Jumps Off Building and Walks Away post.

Deze video is knettergek. Ik heb hem op een Deense site gevonden, dus was het moeilijk er informatie over te krijgen. Ik neem aan dat de gebeurtenis zich in Denemarken afspeelt. Een tiener springt van een heel hoog gebouw af, belandt ogenschijnlijk op verharde grond, krijgt een bloedhoofd, en staat dan op en loopt met een versuft gezicht weg. We kunnen niet zien of hij gewond is of niet.

Ik vermoed dat dit onecht is, maar de video is zo eenvoudig opgenomen door jongeren van een andere jongen die van het gebouw afspringt dat ik niet begrijp hoe ze dit konden vervalsen. Om zoiets na te maken heeft men een filmstudio nodig. Aan de andere kant kan ik er niet bij hoe hij deze val overleeft heeft, laat staan weg kon lopen.

Ik begrijp deze video helemaal niet.

No comments: